مهلت دریافت کارت آزمون سنجش مهارت در رشته فرش و صنایع دستی

کریمی 1397/04/31
مهلت دریافت کارت آزمون سنجش مهارت در رشته فرش و صنایع دستی

مهلت دریافت کارت آزمون سنجش مهارت در رشته فرش و صنایع دستی

مهلت دریافت کارت آزمون سنجش مهارت در رشته فرش و صنایع دستی

جهان فرش : معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور از جزئیات زمان برگزاری آزمون سنجش مهارت در رشته‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی و فرش خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان تنها 4 روز فرصت دریافت کارت آزمون دارند.

رضا باجولوند معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور، گفت: توزیع کارت ورود به جلسه سومین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی و آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستی و فرش در سال 1397 از ساعت 8 صبح روز دوشنبه، اول مردادماه آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه، سوم مرداد‌ماه سال جاری ادامه می‌یابد.

وی با اعلام این خبر گفت: سومین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و سومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1397 پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی، روز جمعه پنجم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رضا باجولوند گفت: 46 هزار و 715 نفر در سومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی سال 1397 در یک هزار و 231 استاندارد آموزشی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 25 هزار و 348 نفر مرد و 21 هزار و 367 نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

وی ادامه داد: 13 هزار و 235 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان در 40 استاندارد آموزشی که در مورخ پنجم مردادماه سال جاری برگزار می‌شود، ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 13 هزار و 225 نفر مرد و 10 نفر زن هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در ادامه گفت: 4 هزار و 672 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنایع دستی، فرش و نان در 90 استاندارد آموزشی که در پنجم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود، ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 560 نفر مرد و 4 هزار و 112 نفر زن هستند.

وی افزود: مرحله کتبی سومین مرحله آزمون سنجش مهارت سال 1397 در حوزه صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و… ) در 130 استاندارد آموزشی و همچنین سومین مرحله آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای 2 بخش دولتی و خصوصی در سال جاری در یک هزار و 231 استاندارد آموزشی به طور همزمان روز جمعه پنجم مردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

باجولوند در خصوص مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: هر آزمون شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت نام کرده‌اند، باید از یکم تا سوم مردادماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان شرکت در سومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1397 (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده‌اند، ازیکم تا سوم مرداد ماه سال جاری با مراجعه به سامانهhttp://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی می‌توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

رضا باجولوند گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت، گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان محل سکونت خود تماس بگیرند.

 

مهلت دریافت کارت آزمون سنجش مهارت در رشته فرش و صنایع دستی

 

منبع : آنا

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.