طرح خراسان شمالی در خصوص بیمه کردن فرش دستباف

r_abbasi9 1396/08/02

طرح خراسان شمالی در خصوص بیمه کردن فرش دستباف

بیمه کردن فرش دستباف

طرح خراسان شمالی در خصوص بیمه کردن فرش دستباف

 

خانه فرش دستباف ایران : مجید پورعیسی در همایش روسای ادارات فرش کشور در بجنورد با ارائه پیشنهاد طرح موضوع فرش در ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: تلاش داریم تا موضوع فرش در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مطرح شود و در سال جاری جانمایی زمین نمایشگاه دائمی صورت پذیرد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خراسان‌شمالی با اظهار گلایه‌مندی نسبت به عدم احیای طرح زنجیره صنعت فرش گفت: 2 میلیارد تومان در سال جاری برای بیمه انگور اختصاص‌ یافته است اما چرا این اقدام برای فرش صورت نپذیرفته است؟

وی در پایان نسبت به اتخاذ راهبردهای اداری و فرهنگی در راستای اعتلای صنعت فرش اظهار امیدواری کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی نیز در ادامه با اشاره به گستردگی فرش در کشور گفت: فرش در کشور ایران محدود به جغرافیای خاصی نیست و در تمام کشور کالا و صنعت فرش دارای اهمیت است.

محمود دلپسند فرش را کالای مهم عنوان کرد و افزود: فرش از زندگی انسان‌ها جداناپذیر است.

وی موضوع قیمت را به‌عنوان عامل اصلی در خرید فرش بسیار تأثیرگذار دانست و اظهار کرد: بایستی قیمت‌گذاری مناسب، این کالای لوکس امروزی را به یک کالای عمومی تبدیل کند.

دلپسند حفظ هنر فرش را در گرو وجود زنجیره تولید عنوان کرد و افزود: بایستی با کمک رئیس مرکز ملی فرش کشور بتوانیم نمایشگاه دائمی فرش را در سال جاری راه‌اندازی کنیم.

لازم به ذکر است از صبح امروز (سه‌شنبه 2 آبان) گردهمایی و کارگاه آموزشی روسای ادارات فرش دستباف به مدت سه روز در بجنورد آغاز به کار کرد.

 

منبع : خبرگزاری فارس

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.