ضرورت بازاریابی و صادرات فرش قم

r_abbasi9 1396/08/12

ضرورت بازاریابی و صادرات فرش قم

ضرورت بازاریابی و صادرات فرش قم

ضرورت بازاریابی و صادرات فرش قم

 

خانه فرش دستباف ایران : لاریجانی در دیدار فعالان عرصه تولید و صادرات فرش قم، با اشاره به قدمت و کیفیت فرش استان و زمینه مناسب ایجاد شده برای صادرات محصولات به کشور های مختلف گفت: بازار کشورهای روسیه و چین با توجه به گسترش سطح روابط ایران با این کشورها ظرفیت خوبی برای عرضه فرش قم دارد.

وی تصریح کرد: باید با ایجاد شرکت های صادراتی کارآمد و بهره گیری از فرصت های تبلیغاتی برای معرفی فرش قم، امکان حضور مناسب ایران را در بازارهای کشورهای همجوار فراهم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایجاد ظرفیت ها و فرصت های جدید صاداراتی را از جمله های راهکارهای رونق صنعت فرش استان و خروج از رکود برشمرد.

در این جلسه فعالان تولید و صادرات فرش استان هم با ارائه گزارشی از وضعیت تولید و صادارات فرش قم خواستار حل مشکلات مربوط به نمایشگاه فرش قم و تسریع در راه اندازی این نمایشگاه شدند.

سیجانی سرپرست سازمان صنعت معدن تجارت هم در این جلسه با بیان اینکه عملیات احداث نمایشگاه فرش قم در حال حاضر 85 در صد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده فرآیند احداث این نمایشگاه تا پابان امسال به اتمام می رسد و با هماهنگی ها و رایزنی های انجام شده بهره برداری از آن در اختیار فعالان صنعت فرش استان قرار می گیرد.

 

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.