سبقت برند کرمانشاهی فرش رجال در صادرات

کریمی 1397/05/06
سبقت برند کرمانشاهی فرش رجال در صادرات

سبقت برند کرمانشاهی فرش رجال در صادرات

سبقت برند کرمانشاهی فرش رجال در صادرات

جهان فرش : فرش رجال کرمانشاه که چیزی کمتر از یکسال از عمر راه اندازی کارخانه اش می گذرد، در همین مدت زمان کوتاه توانسته در به دست گرفتن بازار داخلی و البته بازار صادراتی یکه تازی کند و مشتریانش از نقاط مختلف این کره خاکی در انتظار ثبت سفارش بمانند که قطعا حمایت از چنین واحدهای تولیدی و نوپای استان می تواند نویدبخش آینده ای روشن در مسیر تولید، اشتغال و در یک کلام توسعه باشد.

حاج جواد خسروی کاکاوند با راه اندازی کارخانه فرش رجال کرمانشاه گام جدیدی در این عرصه تولید و صادرات استان برداشته و در مدت کوتاه راه اندازی کارخانه اش، توانسته گوی سبقت از دیگر رقبای عرصه تولید و اشتغال استان را برباید.

مدیرعامل شرکت فرش رجال کرمانشاه می گوید: از سال گذشته استارت راه اندازی کارخانه بزرگ فرش رجال را همراه با برادرانم در کرمانشاه زدیم و به لطف خداوند و همراهی مسئولین ارشد استان، امروز به مرحله ای رسیده ایم که به کشورهای مختلف جهان صادرات فرش داریم.

خسروی تصریح کرد: فاز اول کارخانه فرش رجال، اواسط سال گذشته با حضور مهندس نعمت زاده، وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت و با سرمایه گذاری اولیه ۲۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع به بهره برداری رسید که در فاز اول صرفا فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ را تولید می کردیم که در ادامه با افزایش میزان سرمایه گذاری مان به بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال و راه اندازی فاز دوم آن که در قالب نصب تجهیزات جدید و به روز بلژیکی صورت گرفت، توانسته ایم به تولید فرش های ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این دستگاه های جدید و کلا این خط تولید در شرکت فرش رجال کرمانشاه، برای نخستین بار است که در سطح منطقه غرب کشور، فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ تولید می شود.

دارابودن رکورد تولید فرش ۱۲۰۰ شانه

خسروی ظرفیت تولید این کارخانه را روزانه بیش از یکهزار متر مربع فرش اعلام و تصریح کرد: در مجموع ماهانه ۳۰ هزار مترمربع فرش در این کارخانه تولید می شود که در نوع خود یک رکورد در سطح منطقه محسوب می شود.

صادرات فرش رجال به کانادا و دانمارک و عراق

مدیرعامل کارخانه فرش رجال کرمانشاه با اشاره به روند رو به رشد صادرات فرش های تولیدی این کارخانه گفت: در حال حاضر علاوه بر فروش داخلی در سطح کشور، به صورت هفتگی حداقل ۱۰۰ تخت فرش۱۲ متری صادرات به عراق داریم و اخیرا نیز یک محموله ۱۵۰ تخت فرش ۱۲ متری را نیز به کشور کانادا از طریق مرز هوایی، صادر کردیم. که پس از دریافت آن و اعلام رضایت از کیفیت و قیمت فرش رجال، سفارش صادرات ۱۰۰ تخته فرش ۱۲ متری دیگر به کانادا گرفته ایم همچنین در حال صادرات یک محموله فرش به دانمارک هستیم.

وی با اشاره به مدت زمان کوتاهی که این کارخانه اقدام به تولید فرش ماشینی کرده است، گفت: خوشبختانه در همین مدت زمان کوتاه توانسته ایم به صورت سه شیفت در کارخانه کار کرده و تولیدات خود را به کشورهای مختلف جهان صادر کنیم.

خسروی خاطرنشان کرد: شرکت فرش رجال کرمانشاه در حال حاضر علاوه بر دارا بودن سه شعبه فعال در شهر کرمانشاه و اغلب شهرستانهای این استان، دارای نمایندگی های فروش در استانهای تهران، تبریز، شیراز، خرم آباد، کردستان، اهواز، همدان، ساوه، کرج، اراک و ملایر نیز می باشد.

مدیرعامل شرکت فرش رجال کرمانشاه با اشاره به میزان اشتغالزایی این شرکت گفت: در حال حاضر به صورت مستقیم در شرکت فرش رجال (با احتساب دفاتر فروش) بیش از ۲۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

گفتنی است: حاج جواد خسروی که اخیرا در مراسم روز ملی صنعت و معدن که با حضور مسئولین ارشد استان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد،

با دریافت لوح و تندیس زرین، به عنوان کارآفرین و تولید کننده نمونه استان انتخاب شد.

 

سبقت برند کرمانشاهی فرش رجال در صادرات

 

منبع : bakhtardaily

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.