انبار فرش ستارخان در آتش سوخت

r_abbasi9 1396/10/20

انبار فرش ستارخان در آتش سوخت

انبار فرش ستارخان در آتش سوخت

انبار فرش ستارخان در آتش سوخت

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : مهدی آشوری افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی انبار فرش در یک ساختمان اداری و تجاری به سامانه 125،بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 77 و 112 به همراه گروه امداد و نجات 18 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 16:53 به سمت خیابان ستارخان حرکت کردند.

آشوری گفت: در محل حادثه یک ساختمان دو طبقه با کاربری اداری و تجاری مشاهده شد که در طبقه دوم این ساختمان، یک واحد 150 مترمربعی مملو از تخته های فرش، آتش گرفته و شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به نقاط دیگر این واحد بود.

 

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی به کانون آتش سوزی نزدیک شدند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

آشوری افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به منظور جستجو و نجات محبوس شدگان احتمالی در میان دود غلیظ، به تجهیزات انفرادی مجهز شدند که پس از ورود به ساختمان و بررسی قسمت های مختلف ساختمان، خوشبختانه مشخص شد هیچ شخصی در راهروها و طبقات محبوس نشده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه و در مدت زمان کوتاهی، آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

 

 

منبع : yjc

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.