افتتاح نخستین کارگاه قالی بافی در روستای عباسی در گناوه

کریمی 1397/05/10
افتتاح نخستین کارگاه قالی بافی در روستای عباسی در گناوه

افتتاح نخستین کارگاه  قالی بافی در روستای عباسی در گناوه

افتتاح نخستین کارگاه قالی بافی در روستای عباسی در گناوه

جهان فرش : همزمان با هفته مهارت اولین کارگاه آموزش روستایی قالی بافی مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه در روستای عباسی با حضور فرماندار و مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان افتتاح شد.

دانیال اسفندیاری، فرماندار گناوه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته مهارت با اشاره به نقش آموزش هاي مهارتي در توسعه زیرساخت های روستایی گفت: هدف از افتتاح این کارگاه آموزشی را توانمندسازي جامعه محلي از طريق ايجاد بستري مناسب براي مشاركت جمعي زنان روستايي به منظور ارتقاء مهارت هاي فردي و اجتماعي زنان در فرایند توسعه روستاها و خود اشتغالی آنان ارزیابی کرد.

وی توسعه مهارت های فنی را در روستاها گامی مهم در توسعه اقتصادی جامعه روستایی دانست و افزود: مهارت آموزی نقش تعیین کننده ای در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در توسعه زیر ساخت های اقتصادی روستاهای شهرستان ایفا خواهد کرد.

عباس حقیقی، رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي گناوه نیز در خصوص اهداف ايجاد اين كارگاه مهارت آموزي گفت: ارائه آموزش هاي فني و حرفه اي زمينه مشاغل خرد و خانگي را در روستاها فراهم خواهد کرد و بستر مناسبي براي اشتغالزايي اقشار آسيب ديده و در معرض آسيب هاي اجتماعي محیا می کند.

 

افتتاح نخستین کارگاه  قالی بافی در روستای عباسی در گناوه

منبع : irantvto

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.