اختصاص 720 میلیارد تومان برای بیمه قالی‌بافی

r_abbasi9 1396/09/21

اختصاص 720 میلیارد تومان برای بیمه قالی‌بافی

اختصاص 720 میلیارد تومان برای بیمه قالی‌بافی

اختصاص 720 میلیارد تومان برای بیمه قالی‌بافی

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش خبرنگار ما از از یاسوج، ظهر امروز حمید کارگر در نشست فعالین فرش استان کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی برای بسترسازی و تقویت بنیه پژوهشی در حوزه فرش ایران صورت گرفت، و چکیده این پژوهش‌ها در قالب کتاب چاپ شد.

کارگر بیان کرد: نیازسنجی آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود، و کارگاه‌های آموزشی در حوزه هنر فرش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تسهیلات 18 درصدی بانکی برای متقاضیان حوزه فرش نامناسب است، گفت: صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان تسهیلات 4 درصدی پرداخت می‌کند، که 50 میلیارد تومان برای حمایت از تولید صادرات فرش جذب بودجه شده است.

رئیس مرکز ملی فرش ایران اظهار داشت: در هشت ماه نخست سال جاری بیش از سه هزار تن فرش دستباف به ارزش 269 میلیون دلار به کشورهای مختلف صادر شد، که این میزان 31 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی بیان داشت: در بودجه 97 بالغ بر 720 میلیارد تومان اعتبار سهم دولت در اجرای بیمه قالی بافی است، این در حالی است که برای پرداخت بیمه قالی بافی بیش از هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است.

 

 

منبع : موج نیوز

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.