کاهش بیکاری با رونق صنعت های دستی و شغل ها خانگی

r_abbasi9 1396/10/13

کاهش بیکاری با رونق صنعت های دستی و شغل ها خانگی

کاهش بیکاری با رونق صنعت های دستی و شغل ها خانگی

کاهش بیکاری با رونق صنعت های دستی و شغل ها خانگی

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارشخبرنگار ما از گرگان، کلثوم غفاری در حاشیه بازدید از کارگاه فرش دستبافت طباطبایی روستای امیرآباد گرگان گفت: توجه به استعداد ها و توانمندی های بالای روستاها در حوزه تولید و بهره مندی از آن، یکی راه حل های مورد توجه دولت برای بهبود وضعیت زندگی اهالی و کاهش بیکاری هست.


وی گفته بود: از میان بردن موانع راه اندازی کارگاه های خانگی، استفاده از علم و فن آوری های نوین، بازاریابی الکترونیکی و تولید فرآورده ها با محافظت اصالت و توجه به سلیقه روز بازار از راهکارهای رونق بخشیدن زیادتر به این چنین شغل ها هست.
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفته بود: نتیجه پشتیبانی مداوم و مستمر از کارآفرینان روستایی، فراهم شدن زمینه برای ایجاد شغل های تازه و اشتغال مولد و پیوسته هست.

مدیر کل زنان استانداری گلستان اضافه کرد: دولت با بهبود فضای اکتساب و کار و ساده سازی شرایط کارآفرینی در بخش های قانونی، مالی و مشاوره ای کارآفرینان را پشتیبانی کرده و سیاست های اقتصادی را در طریق مردمی سازی و ساده سازی زمینه های آن برنامه ریزی می کند.
وی تاکید کرد: یکی از راهکارهای توانمند شدن خانم ها و فراهم شدن زمینه فعالیت هر چه زیادتر آنان در استان پشتیبانی از کارآفرینی بعنوان یکی از پیش شرط های دست یابی به توسعه پیوسته هست.

 

 

منبع : ایرنا

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.