پرداخت به مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهیان

r_abbasi9 1396/10/08

پرداخت به مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهیان

پرداخت به مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهیان

پرداخت به مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهیان

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادستانی کرمانشاه در اطلاعیه شماره چهار به مالباختگان پرونده مکتب فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان اعلام کرده است:

هم‌اکنون که به‌حمدالله و با زحمات شبانه‌روزی مدیریت دستگاه قضایی استان و نیز دادستانی کرمانشاه پس از قریب به 14 ماه تحقیقات موشکافانه، پرونده منتهی به صدور کیفرخواست و ارجاع به دادگاه شده است. نظر به حجم ۱۲۲ هزار صفحه‌ای این پرونده و تعداد ۱۱ هزار ۶۱۶ نفری مواردی را برای کمک به تسهیل در روند دادرسی متذکر می‌شود.

در بند نخست این اطلاعیه آمده است: صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده به دادگاه از طریق پیامک به همه شکات محترم ابلاغ شده است و هم‌اکنون در شعبه سوم دادگاه کیفری یک (که با حکم ویژه ریاست معظم قوه قضاییه دارای اختیارات کامل قانونی برای رسیدگی به پرونده با موضوعات مختلف است) مطرح و در دست مطالعه است.

در بند دوم اطلاعیه مذکور اعلام شده است: اطلاعات جدید مربوط به روند دادرسی در صورت لزوم و به شکل هفتگی در کانال تلگرامی https://t.me/dadsarakermanshah مخابره می‌شود و مالباختگان با مراجعه به آن از روند رسیدگی مطلع خواهند شد.

در بند سوم اطلاعیه یاد شده تاکید شده است: چنان‌چه نیازی به حضور شکات محترم در دادگاه باشد از طریق پیامک در سیستم ثنا اعلام خواهد شد، بنابراین فعلا حضور افراد در دادگاه لازم نیست.

در بند چهارم اطلاعیه دادستانی کرمانشاه اعلام شده است: مالباختگان توجه داشته باشند که مراجعات بدون دعوت دادگاه، صرفا” موجب کندی روند کار و اطاله دادرسی خواهد شد که نتیجه آن تاخیر در پرداخت و تعیین تکلیف نهایی است.

در بند پایانی آمده است: تاکنون به هیچ‌کدام از مالباختگان پرداختی صورت نگرفته و در صورت صدور حکم قطعی و ایجاد زمینه پرداخت، در یک زمان واحد، مبالغ موجود میان مالباختگان طبق تناسب قانونی پرداخت خواهد شد، بنابراین پی‌گیری شخصی موجب تسریع یا اولویت در پرداخت نیست و صرفا” موجب کندی روند دادرسی می‌شود.

 

 

منبع : خبرگزاری فارس

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.