برگزاری جلسه خوشه فرش و گلیم در کرمانشاه

r_abbasi9 1396/10/10

برگزاری جلسه خوشه فرش و گلیم در کرمانشاه

برگزاری جلسه خوشه فرش و گلیم در کرمانشاه

برگزاری جلسه خوشه فرش و گلیم در کرمانشاه

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش خبرنگار ما از استان کرمانشاه ، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه از برگزاری جلسه خوشه فرش و گلیم در شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه, بیژن کردستانی افزود: پیرو اجرای برنامه های توسعه ای خوشه فرش و گلیم استان در قالب کنسرسیوم صادراتی و شبکه تأمین نیاز مواد اولیه ، جلسه ای در محل سالن جلسات این شرکت و با حضور ذینفعان فعال خوشه از سراسر استان برگزار گردید.
کردستانی تصریح کرد: در این جلسه مشترک کنسرسیوم های صادراتی 14 خوشه فرش در کشور تشریح و شرایط حضور در پاویون ج.ا.یران در چین همراه با بیان چالش های پیش روی محصولات استان از جمله رقابتی نمودن محصولات خوشه با پایین آوردن قیمت تمام شده ی محصولات استان ،بالا بردن حجم و کیفیت تولیدات ، به جریان انداختن تولیدات در مسیر بازار که شامل نقشه،رنگ ، مصالح اولیه و مدت زمان تولید و پرداختن به تولید بر اساس نقشه های بومی استان مطرح شد.
وی بیان کرد: همچنین پیرو مباحث مربوط به حضور محصولات خوشه در پاویون ج.ا. ایران در چین مقرر شد پس از ارائه پیش نویس قرارداد همکاری مشترک خوشه ها با BDS فروش در چین، ( حداکثر تا پایان دی ماه) این قرارداد جهت بررسی همکاری در اختیار اعضای کنسرسیوم صادراتی خوشه قرار گیرد.

 

 

منبع : isipo.ir

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.