آران و بیدگل دومین قطب تولید فرش جهان

r_abbasi9 1396/08/13
آران و بیدگل دومین قطب تولید فرش جهان

آران و بیدگل دومین قطب تولید فرش جهان

آران و بیدگل دومین قطب تولید فرش جهان

آران و بیدگل دومین قطب تولید فرش جهان

 

خانه فرش دستباف ایران : سید جواد ساداتی‌نژاد در آیین افتتاح مدرسه شبان آران و بیدگل اظهار کرد: شهرستان آران و بیدگل با داشتن 800 کارخانه تولید فرش، دومین قطب تولید فرش جهان که بیشترین مالیات را به دولت می دهد ولی این مقدار قابل مقایسه با رقم کم پرداختی دولت به شهرستان نیست.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس بیان کرد: امسال دولت تنها 4 و نیم درصد اعتبارات عمرانی این شهرستان را پرداخته است که امید ما در این شرایط اقتصادی به مردم و خیرین شهرستان است.

وی ادامه داد: تمامی واحدهای تولیدی شهرستان توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است که ثمره آن هم آمار پایین بیکاری کمتر از حدود 3 درصدی در این شهرستان است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: صاحبان صنایع این شهرستان بیشترین مشارکت را در ساخت مدارس، بیمارستان و سایر اماکن در سطح کشور را دارند که دولت باید بیش از پیش قدردان این عزیزان باشد.

وی گفت: تلاش‌های بی وقفه صاحبان صنایع این شهرستان جهت تولید و اشتغال واقعا ستودنی است و این شهرستان کمترین آمار تعطیلی بنگاه های اقتصادی در کشور را دارد و این ثمره تلاش این جهادگران عرصه اقتصاد است.

ساداتی نژاد با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب که تولید در کشور را یک عبادت برشمردند خاطرنشان کرد: تعطیلی یک واحد تولیدی بسیار زیان بار برای کشور است و ضرر آن کمتر از تعطیلی یک مسجد نیست.

رئیس سابق دانشگاه کاشان افزود: تغییر نگرش در نظام مالیاتی در کشور لازم است و نباید به بهانه اخذ مالیات به صاحبان صنایع فشار آورد و موجب تعطیلی آن واحدها شد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.